ELOS-pienryhmätoiminnan malli Eläytyen osalliseksi -hankkeen loppujulkaisussa

Eläytyen osalliseksi -hankkeessa kehitettiiin nuorten ylisukupolvisen kuorman helpottamiseen ja osallisuuden vahvistamiseen tähtäävä pienryhmätoiminnan malli, joka on kuvattuna hankkeen loppujulkaisussa ELÄYTYEN OSALLISEKSI - läsnäoloa ja välittämistä kouluarkeen. Tutustu julkaisuun ja lue tarkemmin mallista ja tuloksista, joita pienryhmätoiminnalla saatiin hankkeessa.
"Ryhmässä olemisella on mulle tosi iso merkitys, koska täällä musta tuntuu siltä että mut hyväksytään ja mä kuulun joukkoon", totesi palautteessaan eräs ELOS-ryhmään osallistunut nuori. Kannustamme sinua kokeilemaan ja soveltamaan toimintamallia nuorten kanssa omassa oppilaitoksessasi - yhteisöllisessä pienryhmätoiminnassa on voimaa.

Eläytyen osalliseksi  ̶  läsnäoloa ja välittämistä kouluarkeen