2.12.2024 johtoryhmä – Management group meeting

Yliopiston aula

1. HR-partner Tiina Toikka esittelee ITC:n rekrytointisuunnitelmaa 2025

Käymme läpi yksiköiden näkemykset rekrytointien valmisteluryhmistä ja akateemisista omistajista (luonnokset) sekä rekrytointien aikataulut.
Tavoitteena on saada tänään ITC:n johtoryhmältä kommentit, erityisesti dekanaatilta ja yksiköiden päälliköiltä, valmisteluryhmien ja akateemisten omistajien luonnoksiin sekä päättää mahdollisuuksien mukaan eri rekrytointien käynnistämisen aikataulut.

2. Saara Asikainen vetää lyhyen keskustelun alumnitoiminnasta ja varainhankinnasta

Tiedekuntien alumnitoiminta

  • Millaista alumnityötä tiedekunnassa nykyisellään tehdään?
  • Millaista tukea toivotte keskitetyltä alumnitoiminnalta tulevaisuudessa?
  • Kuka tai ketkä toimisivat yliopiston sisäisessä alumnitoiminnan verkostossa tiedekunnan edustajina?

Vararehtorin alumnitoiminnan verkostoon ehdotettu: Kaisa Koskinen & Jyrki Nummenmaa

Varainhankinta

  • Millaista tukea tiedekuntien varainhankintaan toivotaan?

3. Ajankohtaiset asiat

Esihenkilö-Moodlen suorittamisen tilanne (28.11.24)

Tiina Toikka kertoo johtoryhmälle tilannekatsauksen esihenkilö-moodlen suorittamisesta. Valitettavan suuri määrä esihenkilöitä on vielä suorittamatta kurssin, mutta aikaa on vuoden loppuun. HR on lähettänyt yksiköiden päälliköille tiedot nimitasolla siitä, ketkä ovat suorittaneet tai eivät ole suorittaneet tämän pakollisen kurssin.

Tilanne:

  • Yhteensä esihenkilöitä: 152
  • Suorittaneita: 35 (23%)
  • Osittain suorittaneita: 31 (20%)
  • Ei suorittaneita: 86 (57%)

Tiedoksi:

  • Käynnissä: Tilintarkastukseen liittyvä käyttöomaisuuden inventaario, DL 13.12.2024, Poika Isokoski & tiimi koordinoi
  • Käynnissä: Tulityöilmoituksen koostaminen, DL 13.12.2024, Poika Isokoski & tiimi koordinoi
  • Käynnistymässä: S-kansioiden omistajien tarkistus, Poika Isokoski & tiimi koordinoi

//

 

HR Partner Tiina Toikka Presents ITC Recruitment Plan 2025

We will review the units’ perspectives on the preparation groups and academic owners (drafts) as well as the recruitment timelines.
The goal is to collect comments from the ITC leadership team today, especially from the dean’s office, unit heads, preparation groups, and academic owners, regarding the drafts. Additionally, we aim to finalize the initiation schedules for various recruitments where possible.

2. Saara Asikainen Leads a Brief Discussion on Alumni Activities and Fundraising

Faculty Alumni Activities

  • What type of alumni work is currently being done within the faculty?
  • What kind of support would you like from centralized alumni activities in the future?
  • Who would represent the faculty in the university’s internal alumni activity network?

Proposed representatives for the Vice Rector’s Alumni Network: Kaisa Koskinen & Jyrki Nummenmaa

Fundraising

  • What kind of support is desired for faculty-level fundraising efforts?

3. Current Issues

Completion Status of the Managerial Moodle Course (as of 28.11.2024)

The leadership team is informed about the current completion status below. Unfortunately, a large number of managers have yet to complete the course, but there is time until the end of the year. HR has sent unit heads detailed information by name on who has completed or not completed this mandatory course.

Status Overview:

  • Total managers: 152
  • Completed: 35 (23%)
  • Partially completed: 31 (20%)
  • Not completed: 86 (57%)

For Information:

  • Ongoing: Fixed asset inventory related to the audit, deadline 13.12.2024. Coordinated by Poika Isokoski & team.
  • Ongoing: Compilation of hot work notifications, deadline 13.12.2024. Coordinated by Poika Isokoski & team.
  • Upcoming: Verification of S-folder owners. Coordinated by Poika Isokoski & team.

 

Kommentit

Vastaa

Käsitellään kommentteja...

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *