Tampereen ammattikorkeakoulun tietojenkäsittelyn koulutus etsii frontend-osaajaa sivutoimiseksi opettajaksi

Kaipaamme porukkaamme frontend-osaajaa kevään 2019 ajaksi, tammikuusta toukokuuhun. Työn tarve on päivä viikossa, klo 9-15. Työ voidaan tehdä myös kahtena puolikkaana päivänä, joko klo 9-11.30 tai 12.30-15.

Opetus tapahtuu tietojenkäsittelyn koulutuksessa, ja sisältää niin perus WWW-tekniikoiden kuin dynaamisten verkkopalveluiden käytännönläheistä opetusta yhdessä muun opettajatiimin kanssa.

Osaamistarpeena on olio-ohjelmoinnin perustietämys, JavaScript / ECMAScript 6 +, HTML/CSS, PHP, SQL, MongoDB, XML, JSON, React ja/tai Angular, Node.js:n ja RESTful rajapinnan perusteet.

Eduksi katsotaan osaaminen käytettävyydessä ja käyttäjäkeskeisessä suunnittelussa, sekä aikaisempi kokemus opetustyöstä.

Sivutoimisten tuntiopettajien palkkaus muodostuu TAMKissa määritellyn tuntipalkkion mukaisesti.

Mikäli kiinnostuit, ole rohkeasti yhteydessä!

Lisätiedot:

Mira Grönvall