8.1.2024 johtoryhmän kokous – Management group meeting

Tampereen yliopiston kuvituskuva

Johtoryhmän kevätlukukauden ensimmäinen kokous alkoi dekaani Jyrki Vuorisen johdolla. Uusina jäseninä mukana olivat Kielten yksikön päällikkö Liisa Mustanoja ja Viestintätieteen yksikön päällikkö Marko Ala-Fossi.

ITC-johtoryhmällä on kevään aikana perehdytystilaisuuksia maanantaisin varsinaisen kokouksen jälkeen. Tilaisuudet ovat tarkoitettu ensisijaisesti akateemiselle johdolle. Perehdyttäjinä ovat tiedekunnan omat asiantuntijat, lisäksi on koko  yliopistotason perehdytyksiä.

Ensimmäisellä perehdytyskerralla (15.1.) aiheena on yleis- ja organisaatioperehdytys. Tarkoitus on käydä läpi mm. yliopiston ja tiedekunnan organisoituminen, kuka mistäkin päättää, mitkä keskeiset dokumentit ja säännöt meitä ohjaavat.

Tulossa on dekaanin zoom-kahvit, jossa uusi johto esittäytyy, tarkempi ajankohta selviää myöhemmin.

Kielten yksikön uuteen päällikköön Liisa Mustanojaan voi tutustua jo vaikkapa muutaman uuden jutun muodossa.

*****

The spring semester of the Management group started under the leadership of Dean Jyrki Vuorinen. New members are Liisa Mustanoja, Head of the Language Unit, and Marko Ala-Fossi, Head of the Communication Sciences Unit

During the spring, the ITC Leadership Team will have orientation sessions on Mondays after the regular meeting. The sessions are primarily intended for academic management. The induction sessions will be led by faculty experts, and there will also be university-wide induction sessions.

The first orientation session (15 January) will be on general and organisational orientation. The aim is to go through the organisation of the university and the faculty, who decides what, which key documents and rules guide us.

There will be a Dean’s Zoom Coffee where the new management will be introduced, more details will be announced later.