Huikea valikoima kielten ja viestinnän kesäopintoja uudistuneessa CampusOnlinessa

Onko kesäsuunnitelmat vielä auki? Uupuuko opintopisteitä? Kiire valmistua? Haluatko opiskella reissussa? Käy kurkkaamassa CampusOnlinen uudistunut portaali ja monipuolinen verkko-opintotarjonta kesälle 2020!

CampusOnlinen kesän 2020 opintojaksot julkaistaan maaliskuun alussa ja ilmoittautumiset starttaavat maanantaina 16.3.2020 klo 8. Tarjontaan kannattaa käydä tutustumassa useammankin kerran, sillä opintojaksot eivät tule portaaliin kaikki kerralla. Huomioithan myös, että ilmoittautumisten päivämäärät ovat opintojaksokohtaisia ja tarkat ilmoittautumisajankohdat löydät opintojaksojen tiedoista.

Huom! Ennen kuin ilmoittaudut opintojaksolle keskustele asiasta opettajatutorisi tai opinto-ohjaajan kanssa. Näin varmistat opintojaksojen sopivuuden tutkintoosi.

CampusOnlinesta löydät yli 20 ammattikorkeakoulun verkko-opintojaksot ympäri vuoden. Tarjolla on eri laajuisia opintojaksoja eri aloilta. Voit ilmoittautua näille opintojaksoille maksuttomasti ja sisällyttää ne omaan tutkintoosi. Kaikki tarjolla olevat opintojaksot ovat 100-prosenttisesti verkossa suoritettavia.

Käy tutustumassa tarjontaan. (https://campusonline.fi/)

HUOM! TAMKin opiskelijat ilmoittautuvat TAMKin opintojaksoille Pakin kautta.