Verkkokurssi tuleville kieltenopettajille: Teaching Professional Communication

Nainen, joka näppäilee kannettavaa tietokonetta ja kirjoittaa kynällä vihkoon

Kielten opettaminen ammatillisella toisella asteella tai ammattikorkeakoulussa on ammatillisen viestinnän opettamista ja hyvin työelämäläheistä, todellisiin viestintätilanteisiin valmentamista eri ammatillisilla aloilla. Tällä kurssilla opit, mitkä ovat eri alojen tyypillisimmät viestintätilanteet ja kuinka voit valmentaa opiskelijasi selviytymään noista tilanteista ja samalla kehittämään yleisiä työelämävalmiuksiaan. Lisäksi opit kuinka kieliä voi opettaa verkossa!

Syksyllä, 15.9. – 30.11. 2020 Ammatillinen opettajakorkeakoulu tarjoaa verkkokurssin kieltenopettajille otsikolla Teaching Professional Communication. Vaikka kurssin opetuskieli on englanti, se sopii eri kielten opettajille. Ilmoittautuminen 30.5. 2020 mennessä. Liitteenä olevassa esitteessä lisätietoja.