Google Cloud Platform hands-on workshop Porissa (25.4.2018)

Tampereen teknillisen yliopiston Porissa toimiva Data-analytiikan osaamiskeskittymä, Koivu Solutions, Google Finland ja Robocoast järjestävät maksuttoman työpajatilaisuuden Porissa.

Mikä: Google Cloud Platform hands-on workshop
Aika: Ke 25.4.2018, klo 11.30-16.00
Paikka: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Pori

Työpajan esittelyosuudessa osallistujat pääsevät tutustumaan Google Cloud Platformin tarjoamiin ominaisuuksiin Sami Salmisen (Google Finland) ja Sami Lahden (Koivu Solutions) esitysten myötä. Koivu Solutionsin asiantuntijoiden vetämässä työpajan kokeiluosuudessa pääset kokeilemaan Big data pipelinea käytännössä. Sinulla on myös mahdollisuus keskustella Koivu Solutionsin ja Googlen edustajien kanssa oman yrityksesi analytiikan tarpeista. Samalla pääset verkostoitumaan muiden aiheesta ja teknologiasta kiinnostuneiden kesken.

Tilaisuus on maksuton. Se sopii yritysten ja organisaatioiden teknologiasta ja kehittämisestä vastaaville henkilöille, joilla on hieman aiempaa kokemusta ohjelmointitaidoista.

Mukaan mahtuu 30 ensimmäistä ilmoittautunutta (sisältää muutaman paikan pelkästään esittelyyn osallistuville). Mukaan kokeiluosuuteen tarvitset oman koneen ja aktiivisen Google Cloud Platform –tilin.

Ilmoittautuminen, viimeisin tieto tapahtumasta ja linkkejä Google Cloud Platformiin löytyy Data-analytiikan osaamiskeskittymän verkkosivulta!

Data-analytiikan osaamiskeskittymä Satakunnan kilpailukyvyn, innovaatiotoiminnan ja vetovoimaisuuden edistäjänä on Satakuntaliiton osarahoittama EAKR-hanke.