Seminaari 31.1.2018 - Tulevaisuuden kuljetus ja varastointi data-analytiikalla

Pvm: ke 31.1.2018
Aika: klo 11.30-16.00
Paikka: Porin yliopistokeskus, Pohjoisranta 11 A, Pori

Tampereen teknillisen yliopiston Porissa toimiva Data-analytiikan osaamiskeskittymä järjestää maksuttoman seminaarin liikenteen teemasta. Seminaari on suunnattu kuljetuksen, varastoinnin ja logistiikan ammattilaisille ja teknologiaratkaisujen kehittäjille. Seminaari tarjoaa mahdollisuuden kuulla näkemyksiä Suomen ja Satakunnan alueen kuljetuksen, varastoinnin ja logistiikan tulevaisuuden tarpeista. Seminaarissa kuulet, miten digitalisaatio ja data-analytiikka voivat auttaa tämän haasteen selättämisessä.

Seminaarissa ovat puhujina mukana toimialajohtaja Jussi Kaartinen (Satakunnan Osuuskauppa), toimitusjohtaja Hannu Asumalahti (Rauman Satama), Head of Land Transport Finland Petteri Nurmi (DB Schenker), Head of IT Jani Myllymäki (VR Transpoint), kaupunkisuunnittelupäällikkö Mikko Nurminen (Porin kaupunki), liikennepäällikkö Jarno Valtanen (Porin Linjat), liikennesuunnittelija Ville Turunen (Satakuntaliitto) ja tutkija Riku Viri (Liikenteen tutkimuskeskus Verne).

Seminaarin työpajaosiossa sinulla on mahdollisuus ottaa kantaa tulevaisuuden liikenteen kehittämiseen data-analytiikalla. Samalla pääset verkostoitumaan muiden aiheesta ja teknologiasta kiinnostuneiden kesken ja varmistamaan organisaatiosi mahdollisuudet menestykseen.

Ilmoittaudu 24.1.2018 mennessä! Ilmoittautuminen ja lisätiedot >

Data-analytiikan osaamiskeskittymä Satakunnan kilpailukyvyn, innovaatiotoiminnan ja vetovoimaisuuden edistäjänä on Satakuntaliiton osarahoittama EAKR-hanke.

Lämpimästi tervetuloa!