TTY Porin keväässä data-analytiikkaa ja kestävää kehitystä

Data-analytiikan nykytilasta ja sen hyödyntämisestä Satakunnassa kertova selvitys julkistetaan UCPori Klubin teemabrunssilla keskiviikkona 4.4.2018 (klo 8.00 – 9.30). Lisäksi brunssilla tutustutaan Data-analytiikan osaamiskeskittymän verkostoon ja datatiede.fi -sivustoon ja käydään keskustelua data-analytiikan hyödyntämisestä ja sivuston toimivuudesta. Teemabrunssin pitopaikkana on Porin yliopistokeskuksen uusittu esittely- ja kokoustila August.

Ilmoittaudu aamubrunssille 2.4.2018 mennessä UCPori Klubin lomakkeella!

TTY Porin, Prizztech Oy:n sekä Länsirannikon Koulutus Oy WinNova:n yhteishanke Kekeos järjestää 16 päivän Kestävän kehityksen hyödyntäminen liiketoiminnassa -koulutuksen mikro- ja pk-yrityksille. Koulutuspäivät ovat huhtikuun 2018 ja maaliskuun 2019 välillä. Ilmoittautuminen on auki koko koulutusajan ja ilmoittautua voi vaikka vain yksittäiseen päivään! Koulutusaiheita ovat mm. kestävä kehitys, riskienhallinta, kiertotalous ja tuotekehitys, kiertotalouden kyvykkyysvaatimukset jne. Koulutus on täysin maksuton!