Tulevaisuuden koulutus ja opetus data-analytiikalla -seminaari 7.11.2018

Tampereen teknillisen yliopiston Porissa toimiva Data-analytiikan osaamiskeskittymä järjestää maksuttoman seminaarin koulutuksen teemasta. Seminaari on suunnattu koulutuksen ja opetuksen sekä oppimisen kehittämisestä vastaaville ja teknologiaratkaisujen kehittäjille. Seminaari  tarjoaa näkemyksiä Suomen ja Satakunnan alueen koulutuksen alan tulevaisuuden tarpeista. Seminaarissa kuulet, miten digitalisaatio ja data-analytiikka voivat auttaa tämän haasteen selättämisessä.

Aika: 7.11.2018 klo 11.30-16.00
Paikka: Porin yliopistokeskus

Seminaarissa ovat puhujina mukana tutkimusjohtaja Jari Kaivo-oja (Tulevaisuuden tutkimuskeskus/Turun kauppakorkeakoulu), koulutusjohtaja Tuomas Mäki-Ontto (Sataedu), projektipäällikkö Johanna Aappola (WinNova),
logistiikan ja tuotantotalouden opettaja Johanna Rastas-Tuominen (Satakunnan ammattikorkeakoulu),
akatemiatutkija Kristian Kiili (TUT Game Lab/Tampereen teknillinen yliopisto Pori), tutkimuspäällikkö Jari Soini (VEKOLI-hanke/Tampereen teknillinen yliopisto Pori), Headai sekä data-analytiikan osaamiskeskittymän tiimi (Analyyttinen-hanke/Tampereen teknillinen yliopisto Pori).

Seminaariosuuden jälkeen sinulla on mahdollisuus kokeilla nuorille suunnattua matematiikka-peliä (Number trace), tutustua yrityksille etsittyihin MOOC-kursseihin (VEKOLI) sekä oppimista auttaviin teköälysovelluksiin (Headai). Samalla pääset verkostoitumaan muiden aiheesta ja teknologiasta kiinnostuneiden kesken ja varmistamaan organisaatiosi mahdollisuudet menestykseen.

Ilmoittautuminen ja lisätiedot!