Tampereen ammattikorkeakoulun tietojenkäsittelyn tutkinto-ohjelmaan etsitään kahta innostunutta osaajaa mukaan tiimiimme tekemään tulevaisuuden osaajia

Frontend-ohjelmoijalta odotetaan niin WWW-tekniikoiden perusteiden kuin dynaamisten verkkopalveluiden käytännönläheistä opetusta yhdessä muun opettajatiimin kanssa.

Etsimme osaajaa, jolla on olio-ohjelmoinnin perustietämys ja mielellään seuraavat kielet/tekniikat hallussa: JavaScript / ECMAScript 6 +, HTML/CSS, PHP, SQL, MongoDB, XML, JSON, React ja/tai Angular, Node.js:n ja RESTful rajapinnan perusteet.

Eduksi katsotaan, mikäli sinulla on työelämäkokemusta alan tehtävissä, muuta kuin mainittua ohjelmointiosaamista ja/tai käytännön kokemusta esimerkiksi ketterästä projektityöstä. Sinulla on mahdollisesti aikaisempaa kokemusta opetustyöstä.

Lisäksi etsimme käyttäjäkeskeisen suunnittelun (UCD/UX) opettajaa, jolla on vankka osaaminen käytettävyydessä ja käyttäjäkeskeisessä suunnittelussa sen kaikilla osa-alueilla: käyttäjätutkimus, suunnittelu ja testaaminen. Etsimämme henkilö pystyy opettamaan kokonaisvaltaisesti käyttäjäkeskeistä suunnitteluprosessia ja sitomaan sen osaksi ketteriä ohjelmistonkehitysmenetelmiä käyttäviä projekteja. Hän osaa pitää käyttäjät prosessin keskiössä ja opettaa erilaisia menetelmiä, joilla voidaan testata hahmotelmia, informaatioarkkitehtuuria, vuorovaikutusta jne. läpi suunnitteluprosessin. Hakemamme henkilö osaa myös rakentaa interaktiivisia prototyyppejä.

Sinulla on mielellään myös kokemusta Lean UX:stä ja verkko/web-analytiikasta. Lisäksi arvostamme visuaalista suunnittelu- ja palvelumuotoiluosaamista. Sinulla on mahdollisesti kokemusta hanketoiminnasta, tai olet vähintään kiinnostunut olemaan mukana tutkimus-, kehittämis- ja innovointitoimissa.

Palkkaus määräytyy AVAINOTES-työehtosopimuksen ja siihen liittyvien kokemuslisien mukaisesti.

Mikäli kiinnostuit, ole rohkeasti yhteydessä!

Lisätiedot:

Mira Grönvall