Tietojenkäsittely Assembly Summer 2009 - tietokonefestivaaleilla

Yli 5000 nuorta kokoontuu 3000:n tietokoneen kanssa neljäksi päiväksi Helsinkiin Hartwall-areenalle.

Osallistujia on saapunut paikalle koko maasta, ja osa jopa ulkomailta. Kyseessä on tietysti 17. kerran järjestetty vuosittainen Assembly Summer – tietokonefestivaali, johon samanhenkiset harrastajat saapuvat tapaamaan toisiaan, ja nauttimaan tapahtuman ainutlaatuisesta ilmapiiristä.

Tänä vuonna seitsemän hengen ryhmä tikolaisia pääsi osallistumaan partyille TAMKin tietojenkäsittelyn koulutusohjelman mainostamisen merkeissä. Promootio tapahtui käytännössä areenalta hankitulla mainostandilla, jossa näytimme erityisesti Assembly 2009 varten tehtyä tikon esittelyvideota, sekä jaoimme infoflyereita ja tikosta kertovan multimediaesityksen sisältäviä muistitikkuja.

Pisteeltämme oli mahdollista käydä myös utelemassa mieleen juolahtavia kysymyksiä esimerkiksi tietojenkäsittelyn opiskelusta, opiskelemaan hausta ja koulutusohjelmasta yleensä. Kysymyksiin vastaamassa olivat parhaat mahdolliset asiantuntijat – opiskelijat itse.

Projektitiimin puolesta,

Jarmo Kortetjärvi