22.8.2022 johtoryhmä - Management group meeting

Photo: Jonne Renvall

Maanantain johtoryhmä on pyhitetty investointiehdotuksille, niitä tulee esittelemään Poika Isokoski. Tiedekunnan investointiehdotukset pyydettiin ennen lomia (22.6. mennessä) toimittamaan staff scientisteille, niistä on tehty yhteenvetotaulukko.

Prosessi etenee siten, että seuraavaksi ehdotukset esitellään tiedekuntaneuvostolle. Talousgurumme Ari Laitinen näkee ehdotusten määrän realistisena.

Investointien yhteydessä johtoryhmää puhutti investointien suhde sähkötalon muuttoon. Sekä se, kuinka investointien lisäksi olisi mahdollista saada esim. henkilöstöresursseja suhteessa laitteisiin.

*****

Monday’s management group will discuss only one issue, investment proposals, presented by Poika Isokoski. The faculty’s investment proposals have been requested to be submitted by 22.6. for staff scientists.. The faculty’s investment proposals have been requested to be submitted by 22.6. for staff scientists.

Next, the proposals are presented to the faculty council. Our financial guru Ari Laitinen sees the number of proposals as realistic.