6.2.2023 johtoryhmä - Management group meeting

Keskustakampus, kuva Riitta Yrjönen

Dekaanin sijaisen haku on avattu 6.2.2023., haku on yliopiston sisäinen, lisää intrassa.

Tutkimuskeskukset ovat aiheena dekaanin zoom-kahvitilaisuudessa 9.2.2023.  Dekaani on päättänyt ITC:n tutkimuskeskusten periaatteista. Tarkemmin niistä ja haun aikataulusta voi lukea näistä kalvoista (avoinna vain henkilöstölle). Haku aukeaa 15.2. ja päättyy 2.4.2023

Hesarin jutun kirvoittamana keskustelimme, kuinka parantaa opiskeljoiden kuulemista ja vuoropuhelua opiskelijoiden kanssa.

Meillä on tiedekunnassa johdon assistenttina Sari Saarijärvi, hän aloitti joulukuussa. Saarijärvi tulee jatkossa hoitamaan ensisijaisesti ITC:n asioita.
Kaisa Valtee jatkaa osittain ITC:ssä, mutta hänellä tulee jatkossa olemaan mm. yliopiston hallinnon kehitystehtäviä.

*****

The application for the deputy Dean opened on February 6. ”The Faculty of Information Technology and Communication is seeking a replacement for the Dean through an internal registration procedure.”

Dean´s Zoom Coffee: Research centres on Thursday 9th February 2023.
Dean Jyrki Vuorinen invites all members of the ITC work community to a coffee break at Zoom: The topic of the event is Research centres. The event will be organized on Thursday 9th February 2023 at 13-14 pm. Simultaneous interpretation between Finnish and English will be provided.

Inspired by Helsingin Sanomat’s weekend article, we discussed how to improve students’ listening and dialogue with students.

We have Sari Saarijärvi as an executive assistant in the faculty, she started in December. In the future, Saarijärvi will primarily handle ITC’s affairs. Kaisa Valtee will partially continue at ITC, but she will move directly to administrative development tasks.