Seminaari: Tulevaisuuden tuotanto ja valmistus data-analytiikalla 7.6.2018

Tampereen teknillisen yliopiston Porissa toimiva Data-analytiikan osaamiskeskittymä järjestää maksuttoman seminaarin teollisuuden teemasta. Seminaari on suunnattu teollisuuden tuotannon ja valmistuksen kehittämisestä vastaaville ja teknologiaratkaisujen kehittäjille. Seminaari tarjoaa mahdollisuuden kuulla näkemyksiä Suomen ja Satakunnan alueen teollisuuden alan tulevaisuuden tarpeista. Seminaarissa kuulet, miten digitalisaatio ja data-analytiikka voivat auttaa tämän haasteen selättämisessä.

TULEVAISUUDEN TUOTANTO JA VALMISTUS DATA-ANALYTIIKALLA

Seminaari to 7.6.2018, klo 11.30-16.00, Pori

Seminaarissa ovat puhujina mukana aluekehitysasiantuntija Saku Vähäsantanen (Satakuntaliitto), Director R&D Mika Javanainen (Valmet Technologies Oy), CEO Masatoshi Wakabayashi (Cimcorp Oy), tutkija/opettaja Tommi Lehtinen (Satakunnan ammattikorkeakoulu), Associate Professor (tenure track) Andrei Lobov (TTY Seinäjoki), Iot solution FAE Jouni Teliö (Arrow Electronics) sekä data-analytiikan osaamiskeskittymän tiimi (TTY Pori).

Seminaarin työpajaosiossa sinulla on mahdollisuus ottaa kantaa tulevaisuuden teollisuuden toiminnan kehittämiseen data-analytiikalla yleisellä tasolla (Satakuntaliitto) tai älylasien käytöllä teollisuusympäristössä (Fuusio Labs oy). Samalla pääset verkostoitumaan muiden aiheesta ja teknologiasta kiinnostuneiden kesken ja varmistamaan organisaatiosi mahdollisuudet menestykseen.

Ilmoittautuminen ja viimeisin tieto seminaarista löytyvät osaamiskeskittymän verkkosivulta.

Data-analytiikan osaamiskeskittymä Satakunnan kilpailukyvyn, innovaatiotoiminnan ja vetovoimaisuuden edistäjänä on Satakuntaliiton osarahoittama EAKR-hanke.

Lämpimästi tervetuloa!