TTY Porin loppuvuoden tapahtumia - kiertotalouden seminaarista IBM Cloud -työpajaan!

TTY Porin kehittämis- ja tutkimushankkeet järjestävät vuosittain useita erilaisia tilaisuuksia. Seminaarit ja työpajat ovat kaikille avoimia, osaan on ennakkoilmoittautuminen. Laitahan siis nämä päivämäärät kalenteriisi ylös!

Marraskuu

24.11. Elämä yllättää -turvallisuustapahtuma Kauppakeskus Puuvillassa klo 12-18

• Sattuko -hankkeen järjestämä messutapahtuma, jossa useita näytteilleasettajia

27.11. Innovaatioita ja uutta kasvua kiertotaloudesta ja kestävästä kehityksestä -seminaari klo 9.30-15.30, Teknologiakeskus Pripoli

• Kekeos -hankkeen järjestämä seminaari, ilmoittautuminen päättyi 20.11. Lisätietoja Ulla Jaakkola, ulla.jaakkola at tut.fi

Joulukuu

13.12. Ajatar -hankkeen tulosseminaari klo 10-12, Porin yliopistokeskus, auditorio 125

• Tule kuulemaan – miten arvioit yrityksesi tieto- ja viestintätekniikan resurssitehokkuutta, hyödyt avoimista verkkokoulutuksista ja otat avoimesta datasta kaiken irti!
  • Maksuton tilaisuus on suunnattu Satakunnassa toimivien pk-yritysten liiketoiminnan kehittämisestä kiinnostuneille.
  • Ilmoittautuminen ja lisätiedot!

14.12. IBM Cloud hands-on -workshop klo 11.30-16, Porin yliopistokeskus luokka 248 (2.krs)

• Tilaisuudessa osallistujat pääsevät tutustumaan ja kokeilemaan IBM Cloud -pilvialustaa.
  • Workshopia vetävät IBM:n edustajat Tea Suuronen ja Sandra Calvo.
  • Ilmoittautuminen ja lisätiedot! (Mukaan mahtuu 20 ensin ilmoittautunutta!)