Alkanut lukuvuosi toi uutta Porin kampukselle

Syksy toi kampukselle uudet opiskelijat, tänä syksynä kahden tutkinto-ohjelman voimin useamman vuoden tauon jälkeen.

Johtamisen ja tietotekniikan tutkinto-ohjelmassa aloitti 62 uutta opiskelijaa, lähes saman verran kuin aiempinakin vuosina. Uudistuksena heistä noin kolmasosa aloittaa opiskelunsa verkkopainoitteisessa linjassa. Linjassa opiskellaan pääosin etänä, lukuunottamatta ennalta sovittuja lähipäiviä. Verkkopainotteisen linjan ensimmäiset lähipäivät ovat tulevana perjantaina ja lauantaina.

Porin uudessa avauksessa, automaatiotekniikan tutkinto-ohjelmassa, aloitti 13 opiskelijaa. Automaatiotekniikan tutkinto-ohjelma tekee läheistä yhteistyötä Satakunnan alueen alan yritysten kanssa, jotta parin vuoden kuluttua valmistuvat diplomi-insinöörit ovat valmista työvoimaa yrityksille.

Uudet opiskelijat orientoituivat opintoihin viime viikolla ja viettivät jo pikkuhiljaa perinteeksi muodostunutta Gettogether -iltaa torstaina.