DI-väylän kautta suoraan tutkinto-opiskelijaksi

Kuva Mikko Viitapohja

Jäikö opiskelupaikka saamatta vai etkö ole varma, onko diplomi-insinöörikoulutus sinua varten?

DI-väylä on tarkoitettu henkilöille, joilla on jo olemassa alempi korkeakoulututkinto soveltuvalta alalta. Kyse on avoimen yliopiston väylästä, jossa opiskellaan yhden lukukauden aikana 22 opintopistettä laitoksen määrittelemillä opintojaksoilla.

DI-väylä on sinua varten, jos hakupisteet eivät riittäneet tutkinto-opiskelijahaussa, mutta motivaatiota riittäisi. Tai jos haluat tutustua alaan hakematta suoraan tutkinto-opiskelijaksi. Väylän suoritettuasi voit hakea kevään erillishaussa tutkinto-opiskelijaksi.

Lähes koko DI-väylä on suoritettavissa monimuoto-opiskeluna, joten opiskelu onnistuu myös työn ohessa. Esimerkiksi matematiikan kurssien luennot ovat videoina, joita on helppo kuunnella missä vain – vaikka muun perheen ollessa jo untenmailla.

Monimuoto-opiskelusta Porin laitoksella voit lukea enemmän täältä.

Johtamisen ja tietotekniikan DI-tutkinto-ohjelmaan vaadittavat opintojaksot lukuvuonna 2016-2017:

• PLA-11310 Matematiikka P1, 4 op
  • PLA-11320 Matematiikka P2, 4 op
  • PLA-31100 Ohjelmointitekniikka, 6 op
  • PLA-32602 Tiedonhallinta ja tietokannat, 4 op
  • PLA-51101 Teollisuustalouden perusteet, 4 op

Hakuaika 10.5. – 12.6.2016.

Täältä hakuun!