Ilmainen elokuvatyöpaja nuorille 3.- 6.6.2019 Mediapoliksessa!

TAMK Mediapolis järjestää kesäkuun alussa elokuvan kesäkurssin nuorille – ja tällä kertaa ilmaisena!

Elokuvatyöpajaan toivotetaan tervetulleeksi 13-16-vuotiaita nuoria, joilta ei edellytetä aiempaa osaamista. Kesäkurssi järjestetään nyt jo kolmatta kertaa.

Työpajassa käydään läpi perusteita elokuvatuotannon eri vaiheista, opitaan mediakriittisyyttä ja tehdään pienryhmissä lyhytelokuvia. Kesäkurssiin sisältyy myös mahdollisuus kurkistaa Yleisradion TV-ohjelmatuotantojen kulisseihin Mediapoliksessa. Ohjaajina työpajassa toimivat elokuva- ja TV-alan opiskelijat ja heidän opettajansa. Jokainen työpajaan osallistuva saa osallistumistodistuksen.

Kesäkurssi järjestetään 3.– 6.6.2019 (ma-to), joka päivä klo 9-15 Mediapoliksessa, osoitteessa Tohlopinranta 31, Tampere. Osallistujille on tarjolla omakustanteinen lounas Mediapoliksen ravintolassa. Halutessaan mukaan voi ottaa myös omat eväät.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset 31.5.2019 mennessä sähköpostitse: janne.heinonen@tuni.fi

Tänä vuonna kurssi on osallistujille ilmainen, mutta mukaan mahtuu vain kymmenen osallistujaa. Toimikaa siis nopeasti, sillä paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä!

Pertti Näränen
TAMK Mediapolis