Kino-TAMK filkkareilla 11.3. 2022

Kuva elokuvasta Lemminkinhoidon ABC

Tampere Film Festivalilla on jälleen esillä oma näytös TAMKin media-alan opiskelijaelokuville. Näytös järjestetään perjantaina 11.3. klo 11:15 alkaen teatterissa Cine Atlas 4.

Tampere Film Festival on täällä taas. Kino-TAMK esittelee media-alan koulutuksen tuoreimmat tuotannot. Esillä on seitsemän lyhytfiktiota ja -dokumenttia reilun 80 minuutin kestolla. Yllä kuva Kia Tirrosen lopputyöelokuvasta Lemmikinhoidon ABC, jossa perhe oppii jotain uutta hoivasta ja huolenpidosta. Elokuvat esitellään tarkemmin filkkarisivulla https://tamperefilmfestival.fi/ohjelmisto/kino-tamk/ .

Elokuvajuhlien kilpailusarjoissa on jälleen mukana myös alumniemme töitä, kuten Risto-Pekka Blomin kokeellinen Ihmissoihtu, Jussi Sandhun ja Sakari Suurosen Bon Voyage (Kotimainen kilpailu 11) ja Ida-Maria Olvan Mehiläiskesä (Kotimainen kilpailu 8).

Syytä noteerata myös opiskelijayhdistys Tarinan järjestämät perinteiset filkkaribileet, jotka tarjoavat yllättävää ohjelmaa ja tanssin taikaa torstaina 10.3. Tullikamarin Klubilla.