12.9.2022 johtoryhmä - Management group meeting

Tietotekniikan yksikön posterinäyttely
Tietotekniikan yksikön posterinäyttelyssä Anna Rantasila ja Joel Kiskola esittelivät EmoDim-projektia, jossa pureudutaan uutisten verkkokommentointiin ja kommenttien moderointiin tunteiden ja desiginin näkökulmista. research.tuni.fi/tsi/emodim/

Pidämme tavallista lyhyemmän kokouksen, aloitamme klo 10. Investointien priorisointikeskusteluille on varattu puolitoista tuntia. Paikalla ovat Poika Isokoski ja Petteri Malkavaara, (päällikkölaboratoriopalveluiden koordinointi). Investointisuunnitelmaa käytiin läpi myös dekaanin zoom-kahvitilaisuudessa 8.9.2022.

14.9. on dekaanin zoom-kahvit, aiheena on kampuskehitys ja keskustelmassa Satu Hyökki  (johtaja, Kampuskehitys).
Myös on 15.9. dekaanin vuosisuunnitteluun liittyvät zoom-kahvit, aiheena henkilöstösuunnittelu ja talous.

Ensi viikolla on yliopiston Strategiaviikko. Tarjolla mm. 23.9.2022 paneelikeskustelu yliopiston strategian kehittämisestä, teemana tutkimus, lisää intrassa.

****

We will hold a shorter meeting than usual, starting at 10 a.m. An hour and a half have been reserved for investment prioritization discussions. Poika Isokoski and Petteri Malkavaara, (manager, coordination of laboratory services) are there. The investment plan was also reviewed at the dean’s zoom coffee meeting on September 8, 2022.

14.9. is the dean’s zoom coffees, the topic is campus development, and the discussion is led by Satu Hyökki (director, Campus Development).
Also on 15.9. zoom coffees related to the dean’s annual planning, the topic of personnel planning and finances.

Ad! Welcome to a panel discussion on the development of the university’s strategy. The theme of the discussion is research. The main language of the conversation is English. The event is part of the university’s strategy week. https://intra.tuni.fi/en/content/event/41868