23.1.2023 johtoryhmä - Management group meeting

Ilmari Jyskä, väitöskirjatutkija, Vuorovaikutteisen teknologian tohtoriohjelma

Käytämme maanantain budjettikeskusteluun. Ari Laitinen on tehnyt erilaisia laskelmia ja selvityksiä. Tiedekunnalla on 1,2 miljoonan säästötarve vuodelle 2023.

*****

We will use Monday for the budget discussion. Ari Laitinen has made various calculations and reports. The faculty has a savings need of 1.2 million for 2023.

Some news:
Uusi koulutusohjelma alkaa. ”Suomen ensimmäinen energiamurroksen koulutusohjelma kouluttaa kestävämmän maailman rakentajia.

Tutkijatohtori Pekka Kallioniemi: Suomi on ollut Venäjän mielipidevaikuttamisen kohteena jo pitkään – pyrkimyksenä nakertaa demokratiaa polarisoimalla väestöä

Dr Pekka Kallioniemi: Finland has been a long-term target of Russian influence to undermine democracy by polarising the population