3.4.2023 johtoryhmä – Management group meeting

Johtoryhmän vieraaksi saapui Leena Ahrio, aiheena on laadunhallinta tiedekunnissa ja valmistautuminen Karvin auditointiin. Käynnin tavoitteena on tukea tiedekuntaa Karvi-auditointiin valmistautumista. Karvin auditointiryhmä haastattelee mm. yhteensä kahdeksaa tiedekunnan yksikön päällikköä, ITCstä tulee osallistumaan 1-2 päällikköä. Auditoinnin tiedotustilaisuus on  keskiviikkona 5.4.2023 klo 13-15.  ITC- dekaanin Karvi-aiheiset zoom-kahvit 19.4., paikalla ovat Terhi Yliniemi, toiminnanohjauksen johtava asiantuntija ja Taru Koskinen, palvelupäällikkö, Koulutus ja oppiminen -yksiköstä.

Todistusvalinnan pisteytysmallin lausuntokierros on käynnissä. Todistusmalli on julkaistu 31.3., konsistori käsittelee TAUn lausuntoa ja kommentteja kokouksessaan 18.4.2023.

Kävimme läpi yhteisvalinnan tilastoja.

******

Leena Ahrio arrived as a guest of the management group, the topic is quality management in the faculties and preparation for Karvi’s audit. The aim of the visit is to support the faculty in preparing for the Karvi audit. Karvi’s audit group interviews e.g. a total of eight faculty unit heads, 1-2 heads from ITC will participate. The audit briefing is on Wednesday 5 April 2023 from 13:00 to 15:00. The Karvi-themed zoom coffees of the ITC dean on April 19, will be attended by Terhi Yliniemi, leading expert in operations management, and Taru Koskinen, service manager, from the Education and Learning unit.

The opinion round for the scoring model for certificate selection is underway. The certificate model has been published on March 31st, the consistory will consider TAU’s statement and comments at its meeting on April 18th, 2023.