8.4.2024 johtoryhmä - Management group meeting

Tutkimuskeskus Tarun johtotiimi, varajohtajat Esa Kirkkopelto (vas.) ja Laura Ahva, johtaja Jarmo Viteli (oik.), kuva: Jonne Renvall.

Ensimmäisenä aiheena on  SAP-CATS -työajankohdennuksen esittely sekä keskustelu työsuunnitelmista, vieraana Heikki Jokinen ja Alisa Myllynpää (talous) sekä Titta Niemi (HR)

• Jokinen, Myllynpää ja Niemi esittelevät CATS:iä ja työajankohdennuksen periaatteita, niiden merkitystä tiedekuntien taloudelle sekä suunnitelmia CATS:n jalkauttamiseksi tiedekuntiin
  • Keskustelemme työsuunnitelmista ja niiden linjauksista

Intrasta löytyy ohjeita:

Toisena aiheena on yksikkö- ja konttorikohtaisen tilannetiedon käsittely johtoryhmässä jatkossa
Alustavana ehdotus:

• Tiedekunnan & yksiköiden talouskatsaukset (1x kuukaudessa)
  • Yksiköiden ja konttoreiden tulevaisuuden näkymät ja tavoitteet (noin 2-3 kertaa vuodessa)

Saimme myös pienen katsauksen talouteen. Ari Laitinen antaa tarkempaa tietoa ensi maanantaina.

//

The first topic was a presentation of SAP-CATS time scheduling and a discussion on work plans, with Heikki Jokinen and Alisa Myllynpää (Finance) and Titta Niemi (HR) as guests.

• Jokinen, Myllynpää and Niemi will present CATS and the principles of work scheduling, their importance for faculty finances and plans to roll out CATS to faculties
  • We will discuss work plans and their alignment

Guidance is available in the Intranet:

The second topic was the future of the management team’s handling of unit- and branch-specific status information

A preliminary proposal:

• Faculty & unit financial reviews (1x per month)
  • Unit & Branch outlooks and targets (about 2-3 times per year)

We also received a small overview of the finances. Ari Laitinen will give more details next Monday.