Tervetuloa Porin pyörteissä -blogiin!

Hämärtyvässä illassa Puuvillatehtaan siluetti piirtyy väreilevän Kokemäenjoen pinnalle.
Kuva: Petteri Tammisto

Blogimme nimi on muuttunut, sillä tarjoamme jatkossa sisältöjä kaikesta Tampereen yliopiston toiminnasta Porissa.

Olemme noin 500 opiskelijan ja 60 työntekijän muodostama dynaaminen opiskelu- ja tutkimusympäristö, jossa on tilaa yksilöllisyydelle . Yhteisömme on monitieteinen, kokoava ja ajanmukainen foorumi tutkimukselle, keskustelulle ja kehittämiselle. Tätä haluamme tuoda esiin myös blogissamme.

Porin toimii Tampereen yliopiston kolme eri tiedekuntaa. Täällä ovat edustettuina yhteiskuntatieteiden, informaatioteknologian ja viestinnän sekä johtamisen ja talouden tiedekunnat.

Meillä voit opiskella muun muassa yhteiskuntatieteitä, sosiaalityötä, johtamista, tietotekniikkaa sekä ohjelmistotekniikkaa. Tarjoamme joustavia opiskelumahdollisuuksia opiskelijoille, jotka ovat aiemmin suorittaneet soveltuvia korkeakouluopintoja. Opetukseemme voivat osallistua myös avoimen yliopiston, Tampereen kampusten ja Porin yliopistokeskuksen muiden tutkinto-ohjelmien opiskelijat.

Lisäksi meillä on tarjolla monipuolisia jatkuvan oppimisen palveluita alueen yritysten ja organisaatioiden tarpeisiin. Palveluitamme on muun muassa täydennyskoulutus, avoimen yliopiston opintojaksot ja hankkeiden tuottamat koulutukset.

Tervetuloa Porin pyörteisiin!