Työ, Työvoima & Politiikka pian julkisuuteen

TyöläisetUusi työvoimapolitiikan teorioita ja lähtökohtia esittelevä ja erittelevä teos tulee kirjakauppoihin viikolla 14 ja julkaistaan maanantaina, huhtikuun 7 pvä 2014 (The Pullman Bar, Helsingin rautatieasema).

Teos tuo uusia näkökulmia työllisyyttä, työttömyyttä ja työelämän muutoksia koskevaan yhteiskunnalliseen keskusteluun ja päätöksentekoon. Se sovelutuu myös kurssikirjaksi korkeakouluihin ja käsikirjaksi asiantuntijakäyttöön. Teos sisältää myös kattavan asiahakemiston ja kirjan esiinnostamia ja yhteiskunnallisessa keskustelussa esiinnousevia aiheita täydennetään tällä blogisivustolla.

Teoksen julkaisee Vastapaino ja sitä voi tilata täältä (tilaukset@vastapaino.fi) tai puhelimitse (03)31413501