Menestyvän yrityksen organisoituminen rakentuu asiakkaan polun ympärille

Tukeeko organisaationne parhaalla tavalla onnistumista?

Kasvuorientoituneiden ja kansainvälistä kasvua tekevien yritysten menestyksen takaa löytyy ROBINS-tutkimushankkeen mukaan kuusi peruspilaria. Tämä kävi ilmi ROBINS-tutkijoiden haastatellessa yli 30 pk-yrityksen toimitus- ja myyntijohtajaa. Pilarit ovat: prosessit, kulttuuri, asenne ja taidot, henkilöstö, strategia sekä organisoituminen, jota käsitellään tarkemmin tässä blogissa.

Tampereen ammattikorkeakoulun B2B-myynnin ja myynnin johtamisen lehtori Minna Heikinheimo kuvaa yritysten menestystä rakentavia tukipilareita. Myynnin organisoituminen on tukipilareiden ja blogisarjan viides osa, ja se on julkaistu alunperin TAMK-blogissa. Muut osat löydät tutkimushankkeemme blogista.

Kuva: Minttu Rantanen

Kommentit

Vastaa

Käsitellään kommentteja...

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *