14.8.2023 johtoryhmä - Management group meeting

violettipohjainen kuvituskuva

Johdon erityisavustaja Saara Asikainen on esittäytymässä johtoryhmässä. Hän vaihtaa BEN-tiedekunnasta ITC:lle. Tiedekuntapäällikkö Kirsi Aalto siirtyy meiltä BEN-tiedekuntaan. Vaihto tapahtuu syyskuussa.

Pekka Verho kertoo, että tiedekuntaan on tullut kaksi uutta Erasmus Mundus -rahoitteista kokonaisuutta, Imaging ja AISS Artificial Intelligence for Sustainable Societies. Lisäksi uutena maisterihakukohteena on myös SoC – System on Chip.

Kirsi Aalto esittelee tiedekunnalle tulleen pyynnön edustajan nimeämistä tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöryhmään, ryhmässä on ollut Nataliya Strokina. Ehdotamme, että hän jatkaa ryhmässä. Lisää yliopiston tasa-arvo- ja yhdenvertaisuustyöstä intrassa.

Tiedekunnan juhlat ovat 26.10. Tavara-asemalla. Valmistelut ovat käynnissä. Save the Date -kutsu on lähtenyt.

*****

Special Adviser Saara Asikainen is introducing herself to the management team. She is switching from the BEN faculty to ITC. Faculty Manager Kirsi Aalto is moving from us to the BEN faculty. The exchange will take place in September.

Pekka Verho says that the faculty has received two new Erasmus Mundus-funded entities, Imaging and AISS Artificial Intelligence for Sustainable Societies. In addition, SoC – System on Chip is also a new subject for master’s applications.

Kirsi Aalto presents the request to the faculty to appoint a representative to the equality and equality working group, Nataliya Strokina has been in the group. We suggest that he continue in the group. More about the university’s equality and equality work in intra.

The faculty’s party is on October 26 at Tavara-asema.