Tunnelmia Norssi-vilttien hausta

Opiskelija nukkuu sohvalla viltin alla Tampereen norssin lukiossa.
Lepohetki norssiviltin alla - ja pian on taas virtaa opiskella!

Kaikki vaikuttaa!-työpajassa luoduista tuotoksista ääniä eniten saaneiden ryhmien jäsenet saivat palkinnoksi Norssi-viltin uutterasta visioinnistaan. Tässä julkaisussa voit tutustua viltinhakutunnelmiin Atalpassa!

Opiskelijat ovat saaneet noutaa itselleen Norssi-viltin Kaikki vaikuttaa!-työpajatuotoksen äänestyksessä menestymisen vuoksi. Palkinnoksi valittiin Norssi-viltti, sillä opiskelijat suunnitelmissaan esittivät, että Atalpan tiloissa olisi mukava olla vilttikoreja, joissa olisi vilttejä opiskelijoille. Kehitimme asiaa edelleen hankkeessamme ideaksi Norssi-viltistä – viltistä, joka on lämmin, kotoisa ja pehmeä hyvinvointiviltti. Sen alla voi levätä, pitää paussia, nauttia vapaa-ajasta, nähdä ihania unia sekä unelmoida tulevaisuudesta. Se lämmittää kehoa ja mieltä ahkeran opiskelun keskellä!

Vilttejä on haettu vilkkaasti, ja tunnelma on ollut iloinen!

Kuva, jossa kaksi tyttöä näyttää saamiaan Norssi-vilttejä, eli mustia vilttejä, joissa lukee Norssi
Norssi!
Kuva, jossa tyttö pitää kädessään Norssi-vilttiä eli mustaa vilttiä, jossa lukee Norssi
Norssi-viltti kainalossa on hyvä olla!

Miltä nyt tuntuu?

”Aivan mahtavaa!”

”Tosi hyvältä!”

”Kivaa, kun saa joskus palkinnon tekemisestä!”

”Jees!”

”Hianoo!”

Kuva, jossa kaksi poikaa on hakemassa vilttiä ja toinen näyttää vilttiä.
Se on Norssi – tietysti!

Nopeimmat ehtivät jo käpertymään viltin alle unelmoimaan tulevaisuudesta!

Opiskelija nukkuu sohvalla viltin alla Tampereen norssin lukiossa.
Lepohetki norssiviltin alla – ja pian on taas virtaa opiskella!

Teksti: Saara Murto-Heiniö, lainaukset opiskelijat

Kuvat: Saara Murto-Heiniö ja Juha Järvinen