Upeita kalusteita!

Kuva, jossa kaksi vaaleaa tuolia puujaloilla.
Uudet tuolit Martelalta. Kuva Saara Murto-Heiniö

Odotetut kalusteet saapuvat hiljalleen lukioomme. Marraskuun aikana tulisi kaikkien opiskelijoiden suunnitelmien ja äänestyksen pohjalta valittujen kalusteiden olla lukiollamme. Nyt on onneksi jo mahdollista päästä nauttimaan ensimmäisistä kalusteista. Myöhemmin pidämme vielä avajaistilaisuuden lukiomme uusien kalusteiden, yhteistyön ja oppimisympäristön kehittämisen kunniaksi.

Lokakuun lopusta lähtien olemme päässeet ihailemaan ja kokeilemaan uusia kalusteita. Monia on vielä tulematta, mutta onneksi saamme jo nyt nauttia osasta kalusteita.

Kuva, jossa sähköinen työpöytä, jonka edessä tuoli..
Sähköistetty ja ergonominen työpöytä
Kuva, jossa työtuoli.
Martelan työtuoli.

On hienoa, kuinka yhteistyössä on voimaa: Hankkeen koordinaattorit, rehtori, Martelan asentajat ja Campustan vahtimestarimme toimivat yhteen hiileen puhaltaen, jotta kalusteet saadaan paikoilleen tuomaan iloa ja hyvinvointia oppimisympäristöömme sekä opiskelijoille että opettajille.

Kuva, jossa vahtimestari nostaa tuolia.
Vahtimestarimme asettamassa kalusteita
Kuva, jossa kaksi Martelan kalusteasentajaa kokoaa kalusteita valmiiksi.
Martelan kalusteasentajat kokoamassa

Myös ensimmäisiä käyttökokemuksia on lausuttu, kuten ”Ei huono, sanoi sarvikuono”, ”erittäin mukavaa” ja ”ihan jees.”

Odotellaan siis vielä hieman, jotta saamme kaikki kalusteet.

Koko lukio kehittää!

Teksti ja kuvat Saara Murto-Heiniö