Panostus digitaaliseen myyntiin on teollisuuden välttämättömyysinvestointi

Ohjelmointinäkymä tietokoneella.

Kriisitilanteet luovat valtavat paineet yritysten toimintaan. Lukuisat suomalaiset teollisuusyritykset ovat rakentaneet myyntiprosessinsa toimimaan perinteisen mallin mukaisesti, johon liittyvät vahvasti asiakkaan fyysiset kohtaamiset. Nämä yritykset ovat joutuneet nyt korona-aikana ennennäkemättömään kriisiin, kirjoittavat Pia Hautamäki ja Tuomas Koskiniemi.

Asiakkaan luottamus toimittajaan on aina ennen tienattu kasvotusten ja olemme huomanneet, että monessa yrityksessä koetaan, ettei virtuaalinen tapaaminen voi perinteistä tapaamista korvata.

Lue blogiteksti “Panostus digitaaliseen myyntiin on teollisuuden välttämättömyysinvestointi” kokonaisuudessaan TAMK-blogista. Tekstin ovat kirjoittaneet Tampereen ammattikorkeakoulun myynnin johtamisen yliopettaja Pia Hautamäki ja Klaro Technologyn toimitusjohtaja Tuomas Koskiniemi.

Kuva: Pixabay

Kommentit

Vastaa

Käsitellään kommentteja...

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *