Paneelikeskustelu lukioiden ja korkeakoulujen ruotsinopettajille ke 20.1.2021 klo 15-16 Zoomissa

Haluatko kuulla millaista ruotsin opiskelu on opettajan näkökulmasta lukiossa ja korkea-asteella tänä päivänä? Tule siinä tapauksessa mukaan paneelikeskusteluumme kuulemaan alustajien näkemykset ja jakamaan omat näkemyksesi siitä, mitä toisella kouluasteella opettavan kollegan tulisi tietää lukion/korkea-asteen ruotsin opetuksesta. Paneelikeskustelu järjestetään ke 20.1. klo 15.00-16.00 Zoomissa, ei ennakkoilmoittautumista.

DigiLust-hankkeen aikana on käynyt selkeästi ilmi, että tiedon ja ymmärryksen lisääminen ruotsin opetuksesta lukio-ja korkeakouluasteilla on tärkeää ja tietoa edeltävän/seuraavan kouluasteen ruotsin opetuksesta tarvitaan molemmilla kouluasteilla. Siksi järjestämme DigiLust-hankkeen puitteissa kaikille avoimen paneelikeskustelun keskiviikkona 21.1.2021 klo 15.00-16.00. Paneelikeskustelun tavoitteena on keskustelun kautta jakaa tietoa ja ymmärrystä siitä, millaista ruotsin opiskelu on tällä hetkellä niin lukiossa kuin korkeakoulupuolella.  Paneelikeskustelussa ovat alustajina mukana:

Taina Juurakko-Paavola, Kielikeskuksen johtaja, Tampereen yliopisto

Heli Manninen, ruotsin ja englannin kielen lehtori, Tampereen teknillinen lukio

Pirjo Hentinen, lehtori, Jyväskylän ammattikorkeakoulu

Anna Tunkkari, yliopisto-opettaja, Tampereen yliopisto

Tapahtumaan ei ole ennakkoilmoittautumista.

Zoom-linkki tapahtumaan: https://tuni.zoom.us/j/61599171767?pwd=RHlMK0w2S1RKeGhJb0JFVDA0UVZNdz09

Meeting ID: 615 9917 1767
Passcode: 048381