Työpajatuotoksista äänestäminen käynnistyy tänään!

Piirroskuva, jossa vihreä ympyrä, jonka sisällä tikku-ukkoja kuvaamassa (pien)ryhmää.

Normaalikoulun lukiossa äänestämme Kaikki vaikuttaa! -työpajan tuotoksista tällä viikolla! Opettajien äänestys on käynnissä, ja huomenna on opiskelijoiden äänestys ryhmänohjaajien johdolla. Hankkeen tuleva suunta selviää pian!

Jokainen äänestäjä antaa äänensä  jokaisen tilasarjan (aulasarja, luokkatilasarja ja avoin tilasarja) kahdelle parhaimmalle tuotokselle. Etä-äänestys toteutetaan Forms-lomakkeen avulla. Äänestäjät tutustuvat ensin tilasarjoista Power Pointilla luotuihin A3-postereihin, jotka ovat linkkeinä Forms-lomakkeessa. Tutustumisen jälkeen he antavat äänensä parhaimmalle ja toiseksi parhaimmalle tuotokselle. Hanketta pyritään tulevaisuudessa viemään voittajatuotosten viitoittamaan suuntaan. Nyt siis jännitystä ilmassa tuloksia odotellessa.

Tuloksista voit lukea lisää blogissa myöhemmin!

Saara Murto-Heiniö