Koko lukio kehittää eNorssin Vaasan seminaarissa ja Kasvatustieteen päivillä 2021

Kuva, jossa harmaa tuoli, jossa musta Norssi-viltti

Koko lukio kehittää I sai olla mukana 10-12.11.2021 eNorssin syysseminaarissa ja Kasvatustieteen päivillä 25-26.11.2021. Molemmissa tapahtumissa saimme kertoa hankkeestamme ja tehdystä työstä. Myös Koko lukio kehittää II oli jo esillä molemmissa yhteyksissä. Hienoa, että saimme mahdollisuuden kertoa hankkeestamme!

Kuinka kauas kuulun? – eNorssin syysseminaari järjestettiin marraskuun alkupuolella. Päätöstilaisuudessa Koko lukio kehittää I -hanketta esitteli Saara Murto-Heiniö muiden Normaalikoulujen opettajille. Samalla myös esillä oli jo alkuun päässyt hankkeemme Koko lukio kehittää II: Tieteen tekijät.

Kuva, jossa dia, jossa lukee Koko lukio kehittää-hankkeen tärkeimmät asiat esimerkiksi se, että koko lukio kehittää yhdessä
Koko lukio kehittää yhdessä! (dia)

Marraskuun lopulla esittelimme Koko lukio kehittää I -hanketta myös Kasvatustieteen päivillä 2021 teemaryhmässä ”Koulun kehittäminen”. Saimme hyvää palautetta ja kannustusta. Oli hienoa keskustella hankkeesta ja kuulla muista koulun kehittämisen hankkeista sekä tutkimuksista.

Kuva, jossa etäkonferenssissa tietokoneen ruudulla näkyy hankkeen esitys, jota naishenkilö on esittämässä näyttäen peukkua.
Koko lukio kehittää I -esitys alkamassa etäkonferenssissa.

Kiitos, että saimme olla mukana molemmissa tapahtumissa. Toivottavasti tulevaisuudessakin tarjoutuu mahdollisuuksia keskustella Koko lukio kehittää -hankkeesta yhdessä.

Teksti: Saara Murto-Heiniö

Kuvat: Saara Murto-Heiniö ja Eija Niskanen