Koko lukio kehittää BETT-messuilla 2023!

Kuva, joka otettu 360 kameralla, ja jossa ihmiset istuvat pöydän ääressä

Hankkeemme osallistui BETT-messuille 2023. Kolmen messupäivän anti oli runsasta, ja Lontoo oli lämpimän keväinen pienine sateineen. Normaalikoulun delegaatio ja hankkeemme edustajat matkasivat yhdessä tutkimaan messuilla uusia oppimisympäristön ja teknologian tuulia!

Maisemakuva, jossa on Lontoon Big Ben kuvattuna.

BETT UK -messut eli teknologiaan ja uusiin ideoihin sekä inspiraatioon keskittyvät messut järjestettiin maaliskuussa 2023 Lontoossa. Tampereen normaalikoulun delegaatioon kuului noin kymmenen ihmistä, ja Suomesta monia muitakin opetusalan toimijoita matkasi samoille kansainvälisille messuille. Messuilla oli mahdollista löytää uutta inspiraatiota teknologiasta opetuksen palvelukseen. Oli mahdollista tutkia erilaisten näytteilleasettajien tarjoamia mahdollisuuksia ja ratkaisuja sekä kuunnella luentoja erilaisista tärkeistä aiheista.  Samalla verkostoiduttiin, tehtiin yhteistyötä ja luotiin yhteisiä kokemuksia opetusalan tai oppimisesta kiinnostuneiden toimijoiden kanssa. Erityisesti Koko lukio kehittää 2-hanke pyrki saamaan ideoita immersiivisen tilan kehittämiseen edelleen.

Lontoo

BETT UK järjestetään jälleen tammikuussa 2024 Lontoossa! Nähdään siellä!

Kuva 360-kameralla Jukka Favorin

Muut kuvat ja teksti: Saara Murto-Heiniö