Aihio Arkkitehdit Oy:n kaluste- ja värisävyäänestyksen tulokset

Lukiomme opiskelijat ja opettajat kokoontuivat 28.5 perjantaina kuulemaan Aihio Arkkitehdit Oy:n laatimaa sisustussuunnitelmaa työpajatuotostensa pohjalta. Samana päivänä alkoi myös äänestys aulatilasta ja avoimesta oppimistilasta. Tästä julkaisusta voit lukea suunnitelmista ja äänestyksen tuloksista.

Suunnitelmien esittelytilaisuuteen osallistui lukiomme opiskelijoita ja opettajia sekä sisustussuunnittelija Aihio Arkkitehdit Oy:lta. Äänestykseen osallistui 90 kouluyhteisömme henkilöä. Hienoa!

Aulatilan suunnitelma:

Kuva, jossa Aihio Arkkitehdit Oy: n sisustussuunnitelma Atalpan aulatilasta
Aihio Arkkitehdit Oy

Aulaan tulevista nojatuoleista ja jakkaroista äänestyksen voitti molemmista vaihtoehto VE1:

Kuva, jossa neljä tuolia: kaksi nojatuolia ja kaksi jakkaraa
Aihio Arkkitehdit Oy:n suunnitelma: Martelan tuolit

Aulan värisävyvaihtoehdoista voitti äänestyksen vaihtoehto VE1:

Avoimen tilan suunnitelma:

Kuva, jossa Aihio Arkkitehdit Oy: n sisustussuunnitelma Atalpan avoimesta tilasta
Aihio Arkkitehdit Oy

Avoimen tilan loossituoliäänestyksen voitti erittäin täpärästi yhdellä äänellä VE1. Korkeussäädettävän tuolin äänestyksen voitti vaihtoehto VE1, mutta tilaan tulee todennäköisesti myös vaihtoehto VE2:n mukaisia tuoleja käytännöllisestä syystä eli tilan säästämiseksi.

Aihio Arkkitehdit Oy:n suunnitelma: Martelan tuolit

Avoimen tilan värisävyäänestyksessä äänet jakautuivat tasan 45-45. Koordinaattorit keskustelivat tilanteesta sisustussuunnittelijan kanssa, ja lopullisesti pyritään huomioimaan molempia luottaen sisustussuunnittelijan ammattitaitoon.

Kuva, jossa kaksi värisävyvaihteohtoa: toisessa harmaa-vihreä, toisessa harmaa
Aihio Arkkitehdit Oy

Kiitos kaikille aktiivisille äänestäjille ja myös kommentteja lähettäneille. Tästä on hyvä jatkaa konkreettiseen toteutusvaiheeseen. Muutoksia ympäristössä nähtäneen syksyllä heti koulun taas alkaessa. Innolla ja jännityksellä odottamaan!

Teksti: Saara Murto-Heiniö

Kuvat: Aihio Arkkitehdit Oy, Katariina Salo