About the blog

Tietotekniikan blogi kertoo tapahtumista, julkaisuista, henkilöistä, projekteista, opetuksesta, ideoista ja kaikesta muustakin mitä meille kuuluu. Meitä tietotekniikan ihmisiä on yli 400 kolmella eri kampuksella, meillä on yli 2000 opiskelijaa lähes 300 kurssilla ja vuosittain käynnissä on 150 tieteellistä tutkimusprojektia. Haluamme vaikuttaa sekä paikallisesti että kansainvälisesti ja postaukset teemme siksi suomeksi, englanniksi tai kummallakin kielellä kohdeyleisön mukaan. Tervetuloa mukaan!

Computing Sciences blog is about our events, publications, persons, projects, teaching, ideas and everything else we are doing. We are a unit of over 400 staff members, 300 courses offered to 2000 students and we run 150 scientific research projects annually. The posts are in English or Finnish or both according to the audience. Welcome on board!