Julkaisussaan National Institute for Digital Learning toteaa, että artikkeli tarjoaa ansiokkaan, kriittisen katsauksen koulutuksen datafikaatioon ja kaupallistumiseen, sekä haastaa koulutuksen päätöksentekijöitä tekemään pandemia-aikana informoituja valintoja, jotka viitoittavat tietä kohti kestävämpää ja humaanimpaa digitaalista tulevaisuutta myös koronan jälkeen. TAOKista CARDE-tutkimusryhmässä on mukana yliopettaja Hanna Teräs.
Artikkelin ovat kirjoittaneet Marko Teräs, Juha Suoranta, Hanna Teräs ja Mark Curcher, ja se on julkaistu kansainvälisessä vertaisarvioidussa journalissa Postdigital Science and Education.
Linkki artikkeliin:
https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs42438-020-00164-x
Linkki National Institute for Digital Learningin blogikirjoitukseen:
https://nidl.blog/2021/01/13/top-10-covid-19-good-reads-from-2020-lessons-for-the-future/
Linkki CARDEn sivuille:
Kommentit