CARDE-tutkimusryhmän tutkimusartikkelille kansainvälistä tunnustusta

Irlannin National Institute for Digital Learning on rankannut TAMKin CARDE-tutkimusryhmän artikkelin Post-Covid-19 education and education technology‘solutionism’: A seller’s market kymmenen tärkeimmän korona-ajan etäoppimista käsittelevän artikkelin joukkoon.

Julkaisussaan National Institute for Digital Learning toteaa, että artikkeli tarjoaa ansiokkaan, kriittisen katsauksen koulutuksen datafikaatioon ja kaupallistumiseen, sekä haastaa koulutuksen päätöksentekijöitä tekemään pandemia-aikana informoituja valintoja, jotka viitoittavat tietä kohti kestävämpää ja humaanimpaa digitaalista tulevaisuutta myös koronan jälkeen. TAOKista CARDE-tutkimusryhmässä on mukana yliopettaja Hanna Teräs.

Artikkelin ovat kirjoittaneet Marko Teräs, Juha Suoranta, Hanna Teräs ja Mark Curcher, ja se on julkaistu kansainvälisessä vertaisarvioidussa journalissa Postdigital Science and Education.

 

Linkki artikkeliin:

https://link.springer.com/article/10.1007%2Fs42438-020-00164-x

 

Linkki National Institute for Digital Learningin blogikirjoitukseen:

https://nidl.blog/2021/01/13/top-10-covid-19-good-reads-from-2020-lessons-for-the-future/

 

Linkki CARDEn sivuille:

https://research.tuni.fi/carde/

Kommentit

Vastaa

Käsitellään kommentteja...

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *