Ammatillisen opettajankoulutuksen opintojaksoja avoimen tarjontaan

Oletko miettinyt, että laajentaisit osaamistasi ammatillisen opettajuuden suuntaan?

TAOKin ammatillisen opettajankoulutuksen opintojaksoja voi tänä vuonna suorittaa myös avoimen ammattikorkeakoulun kautta.

Opinnot sopivat opetustehtävissä työskenteleville, mutta niistä on hyötyä myös koulutusorganisaatioiden ulkopuolella työskenteleville ja uutta uraa suunnitteleville.

Opettajien kelpoisuusvaatimusasetuksissa mainitaan opettajan pedagogiset opinnot. Avoimeen ammattikorkeakouluun avattavien opintojaksojen suorittamisesta saa lisäpisteitä ammatillisen opettajankoulutuksen hakuvaiheessa.

Haku ammatilliseen opettajankoulutukseen järjestetään seuraavan kerran tammikuussa 2022. Ehdit siis tämän vuoden aikana jo suorittaa ensimmäisiä opintojaksoja ennakkoon ja jos pääset TAOKiin opiskelijaksi, voit hakea niistä opintojen hyväksilukua.