TAMKin kansainvälinen viikko alkaa: Tule kuuntelemaan Reginaa

TAMKin kansainvälisen viikon "Eye on TAMK" -ohjelmassa on monipuolinen RDI Track 23.-26.3.2021. Luvassa on interaktiivisia sessioita ja mielenkiintoisia puheenvuoroja.

Ohjelmaa on tarjolla sen verran paljon, että päätimme kysellä vinkkejä siitä, mihin viikon ohjelmassa ainakin pitäisi osallistua.

Keskiviikko 24.3. klo 11

Teacher Education: LECTURE

“Vocational Maturity” – The Individual’s Pathway on a Taxonomy for Youth Progression towards This Goal and a New Online Tool for Self-evaluation Regina Lamscheck-Nielsen, Moeve, Denmark

Miksi Reginan luennolle kannattaa osallistua? Sanna Ruhalahti, yliopettaja:

”Regina Lamscheck-Nielsen (Moeve) on innostava ja mukaansatempaava ammatillisen koulutuksen oppimismuotoilija. Hän on vuosien ajan toiminut joustavalla otteella ammatillisen koulutuksen ajankohtaisten teemojen kehittäjänä ja on monessa maassa kovin tunnettu toimija. Olen tuntenut Reginan kymmenen vuotta erilaisten EU-hankkeiden äärellä ja olemme olleet monissa seminaareissa puhumassa. Hänellä on kyky visioida ja nähdä pitkälle sitoutuneella käytäntölähtöisellä otteellaan. Regina on verkostojen monissa solmukohdissa ja hänellä on erityinen kiinnostus työskennellä meidän suomalaisten kanssa. Reginan motto on ” Making things happen!””