Kuormituksen säätely ja palautuminen -etätyöpaja opiskelijoille 17.2.2022

Tunnetko itsesi usein stressaantuneeksi? Tuntuuko siltä, että tekemistä on liikaa? Onko tasapaino hukassa opiskelun ja vapaa-ajan välillä? Kuormituksen säätely ja palautuminen -työpajassa käydään läpi kuormituksen säätelyn tekijöitä ja pohditaan keinoja parempaan kuormituksen säätelyyn ja palautumiseen.

Työpaja toteutetaan zoomissa torstaina 17.2.2022 klo 13.15–15.30. Työpajassa tehdään vetäjän alustusten lomassa harjoituksia ja käydään ryhmäkeskusteluja. Kameran auki pitäminen keskustelujen aikana on toivottavaa. Harjoitusten tekemiseen tarvitset muistiinpanovälineet.

Työpajaan ovat tervetulleita kaikki Tampereen korkeakouluyhteisön opiskelijat. Ryhmän koko ei ole rajoitettu, mutta osallistumislinkin saadaksesi sinun tulee ilmoittautua 15.2.2022 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse 16.2.2022. Ilmoittautuminen on päättynyt.

Työpajan vetää opintopsykologi Taija Tuominen. Lisätietoja työpajasta voit halutessasi kysyä sähköpostitse opintopsykologit.tau@tuni.fi.