Työnhaun dokumentit ja suunnittelu -valmennus to 11.3. klo 15-16:30

paperi, kynä, kahvikuppi

Mietitkö, miten hakemuksella ja CV:llä voi erottua ja miten voit lisätä näkyvyyttäsi työnhaussa? Tule mukaan yliopiston Urapalvelujen järjestämään valmennukseen, jossa keskustellaan työnhaun suunnittelusta ja dokumenteista.

Valmennuksessa pohditaan työnhakuasiakirjojen sisältöjä sekä jaetaan kokemuksia siitä, miten kirjoittaa kiinnostuksesta ja miten osaamistaan voi esitellä. Iltapäivän aikana keskustellaan myös kirjoittamiseen valmistautumisesta sekä työnhakuilmoituksen analysoinnista. Valmennus on vuorovaikutteinen.

Urapalvelut järjestää maaliskuussa myös haastattelutilannetta ja rekrytointia käsittelevän valmennuksen. Seuraa ilmoittelua tuni.fi/urasuunnittelu

Toteutus

Valmennus pidetään Zoomissa to 11.3.2021 klo 15-16:30.

Ryhmä on täynnä. Ilmoittautuminen on päättynyt.

Ryhmään valitaan 15 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Valmennukseen valituille lähetetään vahvistus ja Zoom linkki ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Loput ilmoittautuneet jäävät varasijalle.

Mikäli et ilmoittautumisesta huolimatta pääsekään osallistumaan, niin pyydämme sinua kertomaan siitä meille, uraohjaus.tau(a)tuni.fi. Näin voimme antaa paikan seuraavalle jonossa.

Kenelle

Valmennus on tarkoitettu Tampereen yliopiston eri alojen perustutkinto-opiskelijoille, joille työnhaun kysymykset ovat ajankohtaisia.

Koulutuksessa keskitytään tarkastelemaan teemoja yleisellä tasolla, ei minkään tietyn alan tai ammatin näkökulmasta.

Valmentaja ja lisätietoa

Valmentajana toimii uraohjaaja Sini Sirén.
Lisätietoa uraohjaus.tau(a)tuni.fi ja tuni.fi/urasuunnittelu

Työnhakusi tueksi myös Moodle Urasuunnittelun itseopiskelumateriaali ja JobTeaser

Tervetuloa mukaan tilaisuuteen!

Valmennus on tarkoitettu kaikille Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, jotka kokevat valmennuksen kysymykset itselleen ajankohtaisiksi. Tilaisuus on maksuton, eikä siitä saa lähtökohtaisesti opintopisteitä.