Näkökulmia työhaastatteluun ja rekrytointiin -valmennus ma 22.3. klo 15-16:30

Mietitkö miten osoittaa kiinnostus työhaastattelussa tai miten haastatteluun voi valmistautua? Tule mukaan yliopiston Urapalvelujen järjestämään valmennukseen, jossa keskustellaan rekrytoinnista ja sen vaiheista.

Valmennuksessa pohditaan haastattelutilannetta ja jaetaan ajatuksia haastatteluun valmistautumisesta. Iltapäivän aikana keskustellaan myös rekrytointiprosessista, myös rekrytoijan näkökulmasta. Valmennus on vuorovaikutteinen.

Toteutus

Valmennus pidetään Zoomissa ma 22.3.2021 klo 15-16:30.
Linkki Zoomiin lähetetään koulutuksen ilmoittautuneille ennen tilaisuutta.

Ilmoittautuminen

Ryhmä on täynnä. Ilmoittautuminen on päättynyt. Ryhmään on valittu 15 henkilöä ilmoittautumisjärjestyksessä. Valmennukseen valituille lähetetään vahvistus ja Zoom -linkki ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen. Loput ilmoittautuneet jäävät varasijalle.

Mikäli et ilmoittautumisesta huolimatta pääsekään osallistumaan, niin pyydämme sinua kertomaan siitä meille uraohjaus.tau(a)tuni.fi. Näin voimme antaa paikan seuraavalle jonossa.

Kenelle

Valmennus on tarkoitettu Tampereen yliopiston eri alojen perustutkinto-opiskelijoille, joille työnhaun kysymykset ovat ajankohtaisia.

Koulutuksessa keskitytään tarkastelemaan teemoja yleisellä tasolla, ei minkään tietyn alan tai ammatin näkökulmasta.

Valmentaja ja lisätietoa

Valmentajana toimii uraohjaaja Sini Sirén.
Lisätietoa uraohjaus.tau(a)tuni.fi ja tuni.fi/urasuunnittelu
Työnhakusi tueksi myös Moodle Urasuunnittelun itseopiskelumateriaali ja JobTeaser

Tervetuloa mukaan tilaisuuteen!

Valmennus on tarkoitettu kaikille Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, jotka kokevat valmennuksen kysymykset itselleen ajankohtaisiksi. Tilaisuus on maksuton, eikä siitä saa lähtökohtaisesti opintopisteitä.