Kevyttä keskittymistä -työpaja ke 30.3.2022 klo 13.15-15.00

nainen kirja kädessä
kuva Natasha Brazil, Unsplash

Opiskelu vaatii rautaista keskittymiskykyä tunnista toiseen. Moni opiskelija tuskailee oman keskittymiskykynsä kanssa ja miettii, mikä auttaisi.

Tässä käytännönläheisessä sessiossa opintopsykologi Simo Ahonen ohjaa sinut pohtimaan omaan keskittymiskykyysi vaikuttavia tekijöitä, peilaten niitä tarkkaavuuden teorioihin. Tarkoituksena on auttaa ihan tavallista yliopisto-opiskelijaa löytämään keinoja tukea omaa keskittymiskykyään.

Zoomissa järjestettävässä sessiossa tietoiskut ja opiskelijan oma pohdinta vuorottelevat. Omia ajatuksia voi halutessaan jakaa chatissa tai keskustelukohdissa, mutta myös pelkkä aktiivinen kuulolla olo on sallittua.

Raivaa kalenteristasi tilaa, vaimenna kämppis ja some, ota aikaa keskittymiselle!

Ilmoittaudu ma 28.3. klo 16.00 mennessä saadaksesi liittymislinkin!