Kevyttä keskittymistä -työpaja torstaina 3.11.2022 klo 14.15-16.00

nainen kirja kädessä
kuva Natasha Brazil, Unsplash

Opiskelu vaatii rautaista keskittymiskykyä tunnista toiseen. Moni opiskelija tuskailee oman keskittymiskykynsä kanssa ja miettii, mikä auttaisi.

Tässä käytännönläheisessä sessiossa opintopsykologi Simo Ahonen ohjaa sinut pohtimaan omaan keskittymiskykyysi vaikuttavia tekijöitä, peilaten niitä tarkkaavuuden teorioihin. Tarkoituksena on löytää keinoja tukea omaa keskittymiskykyä vastaamaan yliopisto-opintojen vaatimuksiin.

Keskustakampuksella järjestettävä työpaja sisältää tietoa, yksilöllisiä pohdintatehtäviä, sekä pienimuotoista ajatustenvaihtoa. Myös pelkkä aktiivinen kuulolla olo on sallittua. Osallistujille ilmoitetaan tapaamispaikka n. viikkoa ennen tilaisuutta. Sisältö on kohdennettu yliopiston perustutkinto-opiskelijoille, mutta työpaja on avoin muillekin yliopistoyhteisön jäsenille.

Raivaa kalenteristasi tilaa, laita puhelin äänettömälle ja tule ottamaan aikaa keskittymiselle!

Ilmoittautuminen päättynyt!