Tule toimeen itsekritiikin kanssa -etätyöpaja 14.12.2021

Alkaako mielesi helposti tuottaa itsekriittisiä ja lannistavia ajatuksia? Toivoisitko löytäväsi armollisemman suhteen itseesi? Tule toimeen itsekritiikin kanssa -työpajassa johdatellaan itsekritiikin rauhoittamiseen itsemyötätunnon keinoin.

Työpaja toteutetaan zoomissa tiistaina 14.12.2021 klo 13.15–15.30.

Työpajassa tehdään vetäjän alustusten lomassa harjoituksia ja käydään ryhmäkeskusteluja, joihin voit osallistua siltä osin, kuin sinulle sillä hetkellä sopii.

Työpajaan ovat tervetulleita kaikki Tampereen yliopiston opiskelijat. Ryhmän koko ei ole rajoitettu, mutta osallistumislinkin saadaksesi sinun tulee ilmoittautua 12.12.2021 mennessä. Osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse 13.12.2021.

Työpajan vetää opintopsykologi Taija Tuominen. Lisätietoja työpajasta voit halutessasi kysyä sähköpostitse opintopsykologit.tau@tuni.fi.