Harjoittelupaikkaa hakemassa - luento 18.11.2021 klo 15.00-16.15

Oletko miettimässä harjoittelupaikan hakua tai oletko jo hakuvaiheessa? Pohditko, mistä voisit löytää juuri sinulle sopivan paikan? Mietityttävätkö harjoittelupaikkailmoitusten vaatimukset ja miten niihin voisi vastata? Monialaisella luennolla pysähdytään miettimään harjoittelupaikan haun eri vaiheita omien tavoitteiden pohtimisesta osaamisesta viestimiseen.

Koulutus pidetään Zoomissa torstaina 18.11.2021 klo 15.00-16.15. Linkki zoomiin lähetetään ilmoittautuneille ennen koulutusta.

Kenelle?

Luento on tarkoitettu Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, joille harjoittelupaikan haun kysymykset ovat ajankohtaisia. Koulutuksessa aihetta lähestytään erityisesti generalistien näkökulmasta, eli ns. ei tiettyyn ammattiin valmistavien opintojen kautta.

Ilmoittautuminen

Luennolle osallistuminen edellyttää ilmoittautumista ja ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki zoomiin ennen koulutusta. Ilmoittaudu mukaan 16.11.2021 mennessä!

Ilmoittautumisen yhteydessä voit myös kirjata sinua mietityttäviä aiheita, niitä otetaan mahdollisuuksien mukaan huomioon luennon sisällössä.

Kouluttaja ja lisätietoa

Kouluttajana toimii Tampereen yliopiston uraohjauksen asiantuntija Reeta Lehmusoksa.

Lisätietoa uraohjaus.tau(a)tuni.fi

Tervetuloa mukaan!

Luento on tarkoitettu kaikille Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, jotka kokevat koulutuksen kysymykset itselleen ajankohtaisiksi. Koulutus on maksuton, eikä siitä saa lähtökohtaisesti opintopisteitä.

Kuva: Jonne Renvall, Tampereen yliopisto/Tampere University