HOPS - HUPS -valmennus pe 11.11.2022

Onko henkilökohtainen opintosuunnitelmasi = henkilökohtainen urapolkujen suunnitelma? Monialaisessa pienryhmässä pohditaan omaa osaamisidentiteettiä, harjoitellaan osaamisen ja vahvuuksien tunnistamista sekä suunnataan ajatuksia tulevaisuuteen. Valmennukseen on vielä muutama paikka jäljellä!

Pienryhmä kokoontuu perjantaina 11.11.2022 klo 12.15-14 Keskustakampuksen Navigaattori-tilassa (Linna-rakennus). Keskusteleva lähitapaaminen sisältää teemaan johdattelevia alustuksia ja toiminnallisia harjoitteita. Tämä yhden kerran valmennus on suomenkielinen, ja ryhmä on korkeintaan 10 hengen suuruinen.

Valmennukseen on ennakkotehtävä (yksi video n. 30 min. sekä kaksi omaa itsetuntemusta tukevaa itsearviointikyselyä, n. 15 min. / kysely). Ennakkotehtävästä viestitään ilmoittautuneille.

Ilmoittaudu ryhmään verkkolomakkeella perjantaihin 4.11.2022 mennessä!

Tervetuloa mukaan!

Ryhmää vetää uraohjaaja Reeta Lehmusoksa