Osaaminen esiin harjoittelupaikan ja kesätyön haussa -luento 22.11.2022

Oletko aloittamassa tai tekemässä harjoittelupaikan tai kesätyön hakua? Hakemuksella ja ansioluettelolla edetään haastatteluun -ja työnhakua tehdään näiden ohella monien eri väylien kautta. Luennolla avataan näkökulmia oman osaamisen tehokkaaseen viestintään työnhaussa.

Osaaminen esiin harjoittelupaikan ja kesätyön haussa -luento

Aika: ti 22.11.2022 klo 15.15 – 16.30
Paikka: Keskustakampus, PinniB1097

Osaamista ja työelämätaitoja karttuu monenlaisista lähteistä – usein jopa huomaamatta! Mutta miten saada viestittyä niistä osuvasti? Riittävä ja samalla tiivis kerronta omasta osaamisesta ja työnantajan tietotarpeen huomioiminen ja tunnistaminen tukee rekrytoijan päätöksentekoa.

Uraohjaajan vetämä luento on tarkoitettu Tampereen yliopiston eri alojen opiskelijoille, joille työnhaun kysymykset ovat ajankohtaisia, oli kyseessä sitten harjoittelupaikan haku, tulevan kesätyöpaikan haku tai työnhaku valmistumisen jälkeen.

Ilmoittaudu mukaan luennolle!

Tervetuloa mukaan!